Новини

 За да работи по поредица от проекти в района на Ваденско море, Германия, 22 тонният верижен багер Doosan DX225LC-5 трябваше да се „научи“ да плува. Това беше постигнато чрез превръщането на багера в амфибийно превозно средство, процес, извършен от компанията OLKO-Maschinentechnik GmbH от Olfen (Северен Рейн-Вестфалия).

Основната дейност на новия багер е да прокара път, дълъг приблизително 11,3 км, който да свърже остров Силт с континентална Германия. Около 8.1 километра от насипа, наречен Хинденбург, минава през Ваденското море. За да се предотврати потъването на стандартния 22-тонен верижен багер във водата, се изисква особено ниско налягане на земята. За тази цел специалистите от OLKO монтират надстройка на Doosan DX225LC-5 върху амфибийна ходова част, а не на стандартен понтон, така че да може да се поддържа пълната маневреност на багера.

DX225LC-5 се отличава със същия нов дизайн, характерен за всички багери от най-новото поколение Doosan LC-5 и се задвижва от доказалия се през годините 6-цилиндров турбо дизелов двигател Doosan DL06P, със 124 kW (168 к.с.) при 1800 об/мин. Това осигурява повече от достатъчна мощност с висок въртящ момент при по-ниски скорости.

Ходовата част на OLKO е предназначена за работа в неблагоприятни условия и на предизвикателни терени, като например такива, които се намират във влажни зони, както и извършването на екологично чиста работа в чувствителна среда. Тя също така дава възможност за работа в езера, реки и крайбрежни зони. Ходовата част тип U/ 1800, използвана на Doosan DX225LC-5, е с дължина 10,80 м, ширина 6,20 м и височина 2,35 м. Само шасито тежи около 27 тона и произвежда плаваемост от 580 kN. Товароносимостта му е 18 тона, а максималната скорост е 4 км/ч.

В допълнение към преобразуването на шасито, са направени редица други модификации. Това включва поставяне на верижен багер със стрела с дължина 9 м и рамо с дължина 6 м. Разширеният обхват позволява да се работи под вода без проблеми. Освен това са монтирани допълнителен резервоар за гориво и отделение за котва. За да се съобразят с екологичните разпоредби, машината е с биоразградимо Panolin хидравлично масло. OLKO гарантира, че готовата машина е сертифицирана с CE маркировка и е придружена от документацията, изисквана от Директивата на ЕС за строителни машини.

 

В края на изминалата година в Шанхайския нов международен експо център (SN6IEC) се проведе 9-ият международен търговски панаир на строителна, минна техника и  машини, използвани за превоз на строителни материали, по-известен като Bauma China.

Общо 3 350 изложители от 38 страни и региони се включиха в тазгодишното изложение. То имаше 25% по-голяма посещаемост, с 212 500 посетители повече от миналогодишното. 73% от изложителите бяха от Китай, включително едни от най-добрите компании на китайския пазар, като например China Railway Construction и разбира се корейската марка Doosan.

Doosan представи общо 17 машини - 12 багера Doosan, два колесни товарача Doosan и три компактни машини Bobcat с два вида компактни и средно големи двигатели (D34 и DL06), които отговарят на новия стандарт за емисии на Китай - етап VI. Изложбената площ на Doosan беше с площ от около 2000 кв. м., разположена в средата на откритата зона на панаира.

Един от най-интересните експонати на Doosan беше технологията за 5G дистанционно управление на строителни машини, разработена съвместно с LG U +. Това е първата в света технология, която дава възможност дистанционно да се контролира строителната техника чрез 5G телекомуникация. На Bauma в Китай Doosan направи първата в света демонстрация на дистанционно управление на своя строителна техника, разположена на голямо разстояние в друга страна, а не просто симулация на виртуална реалност или дистанционно управление на къси разстояния. Всички посетители станаха свидетели на дистанционното управление на багер Doosan, физически разположен в Инчхон в Корея, на около 800 км от Шанхай.

Doosan се радва на значителен ръст на приходите в Китай - от 600 млрд. KRW през 2015 г. до 1,4 трилиона KRW (Южнокорейски Вони) през 2017 г. - заради ръста на приходите на Doosan Corporation и Doosan Infracore. В действителност Doosan Infracore е продала общо 10 851 багера на китайския пазар през 2017 г., което е повече от два пъти увеличение на продажбите в сравнение с предходната година. През изминалата 2018 г. компанията надхвърли рекорда от предходната година само за осем месеца, а продажбите през 2019 г. изпреварват предварителните прогнози.

 

На среща с високопоставени държавни служители на Индонезия Doosan Group потвърди намерението си да предостави помощ на страната.

Изпълнителният директор на холдинга Jeongwon Park обеща да предостави строителна техника на стойност 1 милион долара (15 милиарда рупии) с цел подпомагане дейностите по разчистване и възстановяване след серията земетресения и цунами в Индонезия в началото на октомври. "Надяваме се, че нашето оборудване може да помогне да се осъществи бързото възстановяване в Индонезия и да се намали тъгата, преживяна от живеещите в засегнатите райони", изрази надежда изпълнителния директор на Doosan.
Строителното оборудване, което ще се използва, включва тежката механизация на Doosan Infracore, компактното оборудване и генератори на Doosan Bobcat, които могат бързо да доставят надеждна мощност. Оборудването ще подпомогне значително усилията за възстановяване в засегнатите райони, погребани под разрушените сгради, повредените пътища и инфраструктура. В началото на октомври, след две поредни земетресения и последващо цунами на остров Сулавеси, загинаха близо 1500 души, а повече от 70 000 останаха без дом.
Doosan Group нееднократно е предоставял строително оборудване и финансова помощ в подкрепа на бързото възстановяване на различни области по целия свят, засегнати от природни бедствия - американския ураган Катрина през 2005 г., земетресението в Китай през 2008 г., земетресението в Хаити през 2010 г., земетресението в Япония през 2011 г., тайфунът през 2013 г. и земетресението в Непал през 2015 г.

 

За поредна година Doosan проведе традиционните си Quarry days в Чехия. Събитието продължи 3 дни в кариерата на Белис до столицата Прага и се радваше на огромен интерес – присъстваха 380 клиента и представители на Doosan от 14 страни в цяла Европа.

Акценти на събитието тази година бяха колесният товарач DL580-5, новият DA30 съчленен самосвал на компанията (дъмпер) и новите колесни товарачи DL420CVT-5 и DL280-5. Всички те направиха своя дебют на Quarry days. Посетителите имаха невероятната възможност да изпробват повече от 25 машини.

Клиентите на Doosan получиха уникалната възможност да тестват най-новите багери, колесни товарачи и съчленени самосвали в работни условия на кариерата Белис, както и да получат съдействие и съвети относно експлоатацията от многобройните експерти на компанията.

 

 

Doosan Infracore Construction Equipment ще показва най-новото поколение багери, челни товарачи и съчленени самосвали (дъмпери) за кариерите, мините и строителните пазари на щанд № Z4 и демонстрационните зони на изложението Hillhead 2018, което ще се проведе на кариерата в  Hillhead, Buxton, Derbyshire, Великобритания от 26 до 28 юни 2018 г.

- Първата грандиозна среща на дилърите на Doosan Infracore след прехвърлянето на бизнеса с тежка техника. 
- Целта е да се осигури растеж на развитите пазари чрез силно управление.

На 2 февруари Doosan Infracore обяви, че е провела среща на своите европейски дилъри  в Малага, Испания за два дни от 31 януари до 1 февруари, с над 140 участника, сред които и висшите мениджъри и ръководители на европейските дилъри. 

Панаира Агритехника е 7-дневно търговско изложение за селскостопанска техника, което тази година се проведе в Хановер - Германия от 12 -ти до 18 -ти ноември 2017 г. DOOSAN избра събитието, за да представи първия си челен товарач за селскостопански цели, а именно DL2XX-5 

23550996 2008189736094337 3343293874454630773 o

 

Този месец EquipmentWatch  избраха победителите за тазгодишните награди „Машини с най-ниски оперативни разходи“ . Победителите са  модели, в съответните им категории плюс оборудването , с най-ниската обща сума на оперативни разходи за период от пет години назад във времето като са използвани патентовани данни на EquipmentWatch . В категорията "Средни верижни багери",  от продуктите на DOOSAN, DX300 спечели наградата като това е още едно доказателство за конкурентоспособността и високото качество на марката .

 meg1

Дизелови и бензинови генератори за Вашия бизнес и комфорт

Представяме Ви нашите съвременни решения за резервно или алтернативно захранване. Независимо дали бизнесът Ви е свързан със строителство, ремонти, хотелиерство или сте частно лице, търсещо алтернативен източник на електрическа енергия, при нас ще намерите широка гама от генератори на  водещите световни производители - FOGO и DOOSAN.
С нашите генератори няма да сте зависими от капризите на атмосферните условия и авариите в електрозахранването. Освен това може да ги закупите с
-10% отстъпка от 01.12.2017 г. до 28.02.2018 г.

meg 2

DL420

Челният товарач Doosan DL420CVT-5 е първият модел в гамата на Doosan, оборудван с безстепенна предавателна трансмисия (CVT). Високото натоварване при ниски обороти на двигателя в комбинация с висока динамика са изключителните изисквания за всички работни цикли на товарача. Новата CVT технология отговаря на тези критерии.

През септември фирма Мегатрон ЕАД продаде машина от средния си клас строителна техника с марка Doosan на BGLAND.CO бързо просперираща фирма в строителния бранш. Верижния багер Doosan DX235LC-5 е оборудван с хидравличен бързосменник Geith, кофа за багер HD 1500mm 1.31m3 и хидравличен чук Montabert XL1700 .

          

Нови безопасни и ергономични характеристики за големите челни товарачи

За да отговори на високите изисквания на нашите клиенти, Doosan непрекъснато работи за разработването на нови спецификации и характеристики на машините, за да постигне още по-добри резултати и ефективност, както и по-безопасни операции.

Мегатрон за пореден път доказа, че е фирма, която може да изпълни всякакви специфични решения за своите клиенти според техните конкретни потребности, независимо от това дали става въпрос за познати или не съвсем познати технологии като импулсното (динамичното) уплътняване на терени.

 

Мегатрон стана първият вносител на строителна техника, който достави в България импулсен уплътнител – в случая RIC 9000 на английския производител BSP International Foundations, монтиран у нас на верижен багер Doosan DX420LC-5. Клиентът е фирма Импулсно Уплътняване ООД. Големината и моделът на импулсния уплътнител е избор на клиента, като съобразяването на базовата машина (с маса около 40-45 т) и монтажа на съоръжението е извършено от специалисти на Мегатрон. За пускането на импулсния уплътнител в действие идва и един представител на BSP International Foundations, който прави първоначалните настройки. При самия монтаж оригиналните стрела и рамо на багера се заменят със стрелата на RIC 9000.

Doosan DX420LC-5 в случая е базовата машина на цялата установка. Това е модерен верижен багер от най-новата пета серия на южнокорейския производител. Отличава се с най-съвременно управление, повишена здравина на ходовата част и надежден дизелов двигател Scania, който покрива емисионните норми на Етап IV на ЕС с комбинация от система за селективна каталитична редукция (SCR), използваща урея (AdBlue), и дизелов окислителен катализатор (DOC) – без филтър за частици (DPF).

Новата генерация „-5“ на строителна техника Doosan комбинира изключителните предимства по отношение на комфорта и управляемостта на машината, които марката въведе в „-3“ поколението си, с легендарния двигател DL06 - безсъмнено един от най-надеждните и икономични, проектирани някога от фирмата.

На 14, 15 и 16 Септември в Кариера „Балша“ отново ще се проведе изложението за строителна техника с демонстрационни зони Строма Експо 2016. Кариерата е близо до София, на лесно достъпно място. Ако желаете да видите нови машини и модели Doosan и дори да ги изпробвате лично, или пък просто да се позабавлявате сред колеги и приятели, заповядайте при нас – това е новото шоу за строителна техника!

Ние от Мегатрон отново се готвим за зрелищно участие във второто издание на Stroma Expo! Една от основните атракции ще бъде съчлененият самосвал Doosan DA30-5 с полезен товар 28 т и капацитет на коша 16,8 куб. м. Дъмперът е оборудван с двигател Scania, трансмисия ZF от най-ново поколение, тандемно окачване на задния мост и много екстри. Дъмперът като машина предлага висока ефективност на транспортиране в кариерите, намаляване на разходите за гориво и броят на необходимите машини на обекта.

От марката Doosan в шоуто ще се включат също челен товарач DL420-5 (работна маса 23 т) и верижните багери DX300LC-5 (31 т) и DX225LC-3 (22,5 т).

2 Машини Doosan DX225LC-3 Super Long Reach с удължена стрела бяха пуснати в експлотация в Мини Марица Изток. Машините ще работят по водоотливната система на мината. 

Мегатрон осигурява целогодишни дежурства на отдел следпродажбено обслужване.
С Отдел сервиз или резервни части по време на почивните дни, можете да се свържете на посочените тук телефони.
 

2 Машини Doosan DX225LC-3 Super Long Reach с удължена стрела бяха пуснати в експлотация в Сърбия. Машините ще работят по обекти в цялата страна, предимно по разчистване на речни корита от наноси и изграждане на нови речни канали за превенция от наводнения.

Страница 1 от 2