Колесни багери


Колесен багер Doosan - изпълнете всяка задача

Когато строителният обект започва от нула, верижният багер осигурява най-голяма скорост на копаене. Но ако вече съществува изградена инфраструктура и особено готова настилка, колесният багер е точната машина, която ви трябва. На първо място, колесните багери от южнокорейската марка Doosan предлагат изключителна стабилност благодарение на усъвършенстваната си конструкция и предлаганите варианти: с гребло и рамка, с гребло и два стабилизатора, или с четири стабилизатора.

При използване на стабилизаторите бързината на копаене на колесния багер почти достига тази на верижния. С тяхна помощ колесният багер се справя по-ефективно с товарните и разтоварните операции, особено когато повдиганият предмет се намира отстрани на колесния багер, а не отпред. Това е от съществена важност при изграждане или ремонтиране на пътища, улици или друга инфраструктура.

На следващо място, когато оборудвате вашия колесен багер Doosan с бързосменник и подходящ прикачен инвентар, той ще изпълни впечатляващо разнообразие от задачи. А в същото време колесният багер може да маневрира в тесни пространства, по асфалтова път, бетонна настилка и др. подобни, където за друга тежка машина това е немислимо.

Какви модели колесни багери произвежда Doosan


Гамата от колесни багери на южнокорейската марка Doosan включва общо седем модела с дизелови двигатели по Етап V на ЕС. Двете най-компактни машини са в класа 11-15 т и са предназначени специално за работа в тесни места. В класа на 17-тонните колесни багери Doosan произвежда три модела, които ще удовлетворят и най-взискателните фирми. Сред тях се отличава 17,3-тонният колесен багер, който е с редуцирано изнасяне на противотежестта за най-ефективна работа в ограничени пространства.

В класа 18-22 т Doosan предлага два колесни багера. Това са най-мощните и високопроизводителни машини в гамата, предназначени за най-големите обекти в сградното, пътното и инфраструктурното строителство. В допълнение към тези колесни багери Doosan произвежда и два модела за манипулиране на товари с голям работен обсег и товароподемност. Тези колесни багери са особено подходящи за фирми в преработката на скрап, рециклиране на отпадъци, пристанищни дейности и др. подобни.


Колесни багери Doosan:






Колесният багер Doosan има забележителни способности


Ако поръчате вашия колесен багер Doosan с двуделната стрела, ще получите много по-голяма работоспособност и дълбочина на копаене в близост до него. Когато тази стрела се прибира хидравлично, приближавайки товар към надстройката, товароподемността на колесния багер се повишава значително, което елиминира необходимостта от друга подемна машина на обекта. А комбинирането на двуделна стрела с ротационен бързосменник осигурява ефективно изпълнение на всички възможни задачи на обекта с един колесен багер.

Поръчайте вашия колесен багер Doosan с гребло и ще можете много бързо да засипвате изкопи. Освен това, в спуснато положение, греблото влиза в ролята на опора при копаене или товароподемни дейности. Пренасянето на тръба с колесния багер става много лесно, като първо я повдигнете с кофата и след това я притиснете към греблото. Колесният багер Doosan може да се придвижва бързо на собствен ход - със скорост до 37 км/ч. По този начин ще постигнете икономии от разходи за извънгабаритен транспорт.

Изберете колесен багер с най-модерните технологии

Почти всички модели колесни багери в гамата разчитат на най-съвременен дизелов двигател Doosan (само един е с Perkins). Агрегатът е 6-цилиндров и осигурява на колесния багер необходимата висока мощност и въртящ момент, съчетани с нисък разход на гориво. Нормите на Етап V на ЕС са постигнати и дори надминати чрез супер ефективна технология за третиране на изгорелите газове чрез комбиниране на дизелов окислителен катализатор (DOC), филтър за частици (DPF) и селективна каталитична редукция (SCR).

Тази технология има редица предимства. Не се използва рециркулация на изгорели газове (EGR) и затова съвременните колесни багери Doosan се отличават със значително по-малко емисии на сажди. Освен това сервизирането на DPF-филтъра е много улеснено, като не се налага никаква поддръжка през първите 8000 моточаса. Значителните икономии на дизел се дължат на съчетаването двигателя с новия хидравличен разпределител и новото поколение на системата за управление на мощността SPC3.

Новата хидравлична система на колесните багери Doosan осигурява с 30% по-голяма производителност при работа с хидравличен инвентар. Забележителна е и новата стандартна функция Fine Swing. Тя намалява съществено люлеенето на колесния багер, причинено от повдигания товар в началната и крайната фаза (спирането) на завъртането на надстройката. В резултат безопасността на работниците в близост до колесния багер е повишена значително, а вероятността товарът да бъде изпуснат е сведена до минимум.
Много удобна е също новата стандартна функция Auto Digging Brake. Тя автоматично активира спирачната уредба на колесния багер при забавяне хода и достигане на скорост 0 км/ч, без да е необходимо операторът да натиска спирачния педал. Сред полезните опции впечатлява системата LIS (Load Isolation System). Тя погасява сътресенията на стрелата на колесния багер при преминаване по неравен терен с по-висока скорост и осигурява по-меко возене.


Несравними удобства и комфорт в колесния багер

Колесните багери Doosan се отличават с изключителен комфорт за оператора. Стандартното кормило е в луксозно изпълнение и с хромирани елементи, като може да се наклонява с до 15°, а кормилната колона има телескопичен ход за регулиране от 80 мм. Съчетаването на двете регулировки осигурява възможно най-удобната работна поза на оператора на колесния багер. Несравнимо удобство е възможността за завиване само чрез джойстик (опция). Преминаването към функцията за завиване става от превключвател върху самия джойстик.

Вътрешното и външно оборудване на кабината на южнокорейските колесни багери е без аналог и включва:
● Нов 8-инчов сензорен екран;
● Безключово стартиране на двигателя и дистанционно за заключване/отключване на вратата;
● Аудио система с хендсфри и връзка Bluetooth;
● Изцяло регулируема седалка с пневматично окачване и подгряване (охлаждането е опция);
● Седем работни LED-светлини (стандартно);
● Система от камери за цялостна видимост на 360° около колесния багер (опция);
● Система от ултразвукови сензори за разпознаване на препятствия (опция).

Колесен багер с максимална надеждност и издръжливост

Колесните багери Doosan предлагат забележителна надеждност и издръжливост. Удачното разполагане на хидравличните тръбопроводи, защитата на задния диференциал, както и мостовете за тежки приложения правят ходовата част на колесния багер перфектна за всякакви приложения. Скоростната кутия е монтирана директно към задния мост за по-добра защита и оптимален просвет от земята. Самите мостове са конструирани за по-облекчена поддръжка, като интервалите за смяна на маслото им е увеличено на 2000 моточаса.

Техническото обслужване на колесните багери Doosan е значително опростено чрез групиране на точките за инспекция, сервизиране и гресиране на места с лесен достъп от нивото на земята - без да се налага качване по колесния багер. От голяма помощ за оптималното организиране на сервиза и управлението на машинопарка е телематичната система DoosanCONNECT. Чрез интернет връзка тя постоянно подава актуални данни за работното и техническото състояние на машините.
Работейки с Мегатрон ЕАД, вие ще се възползвате от опита на компанията трупан повече от 10 години наред като доказан лидер на пазара в сегмента строителна техника. При нас ще бъдете обслужени от специалисти, получили опита на най-големите компании в бранша и преминали обучения при производителя.


Галерия: